יום הולדת יש רק פעם בשנה

כל אחד יודע שיום הולדת של כל אחד נחגג פעם אחת בשנה. כאשר מדובר בילדים צעירים לעיתים יהיו יותר מאירוע אחד, שכן ייתכן שיש הרבה ילדים שצריך לחגוג איתם וההורים נוטים לפצל את יום ההולדת לכמה אירועים נפרדים ולכל אחד מהם להזמין קבוצה חברתית מסוימת. מכאן שעבור כל האירועים האלה צריך לבחור אטרקציות לימי הולדת לילדים על מנת שהמסיבה תהיה מוצלחת, מהנה, מקורית וכמובן בלתי נשכחת. גם עבור מי שחוגג וגם עבור מי שיגיע לחגוג איתו. התחום של אטרקציות שמתאימות לימי הולדת ואירועים הוא תחום רחב ומגוון וכל שנותר עבור מי שמארגן את המסיבה זה לבחור את מה שהכי יתאים לאירוע שלו.

מתקנים של ג'ימבורי לילדים הם רעיון נהדר למסיבת יום הולדת, בעיקר אם מדובר בילדים בגילאי הגן או אפילו צעירים מכך. ישנו מבחר רחב של מתקנים בגדלים, צורות וצבעים שונים ואפשר להרכיב מהם מבנה או להאיר אותם פזורים בשטח. המתקנים האלה עמידים וחזקים ואפשר לעשות בהם שימוש גם מחוץ לבית. מכאן שאם כבר חוגגים יום הולדת פעם בשנה – מסיבת ג'ימבורי היא רעיון מעולה. גם טרמפולינה לילדים היא רעיון שבדרך כלל לא נהנים ממנו על בסיס שוטף וקבוע ולכן מתאימה מאד כחלק ממסיבת יום הולדת. אפשר לתת לילדים לקפוץ באופן חופשי או להציע רעיונות לתחרויות או פעילות יותר מאורגנת.

איך מציינים אירוע של פעם בשנה?

מעבר לעובדה שיום ההולדת מצוין פעם אחת בשנה ולכן צריך להשקיע רבות בהפקה שלו – להורים של הילד או הילדה בטח יהיה חשוב מאד לארגן מסיבה שתהיה בלתי נשכחת עבור הילדים שישתתפו, כזאת שתציב רף גבוה לקראת שלל אירועים אחרים שאמורים להתקיים במועדים מאוחרים יותר. האירוע צריך להיות מושלם ומהנה מכל הבחינות – האטרקציות לילדים, האוכל שיוגש להם, המקום שיתאים למספר המשתתפים והגילאים שלהם וכל דבר נוסף שיהיה באירוע. גם אם מדובר במסיבה של ילד קטן – לבטח ההורים שלו יהיו מאד נרגשים ויהיה להם חשוב שהיום המיוחד יצוין בדרך מרגשת, מקורית ומעניינת.

כאשר מתכננים איזה אוכל או כיבוד יוגשו במסיבת יום ההולדת צריך לקחת בחשבון גם את הילדים וגם את ההורים שאולי יישארו לאורך האירוע כולו. אפשר להזמין דוכני מזון לילדים – מה שיהפוך את זמן האכילה לצבעוני ומעניין הרבה יותר וגם יגרום לילדים רצון ודחף להגיע ולאכול, יותר מאשר הכיבוד היה מונח על גבי שולחן רגיל ולא מקושט. כמובן שפינת הקפה והכיבוד להורים מתבקשת אף היא וברגע שכל אחד יודע לאן עליו ללכת על מנת לאכול או לשתות – תתקבל תחושה נעימה של התמצאות במרחב ושל קבלה מכל הכיוונים. כשהילדים חשים בנוח ונהנים – זה הסימן לכך שהאירוע מוצלח!