איך לבחור את האטרקציות לימי הולדת?

ארגון ימי הולדת לילדים בשנים האחרונות להפקה מטורפת של ממש. לנו כהורים מאד חשוב שהילדים גם יהנו מכל רגע ולא ישכחו מהחוויה של יום ההולדת שלהם. אנו רוצים להעניק להם את יום ההולדת המושלם והמהנה ביותר, הדבר הכי קשה זה למצוא אטרקציות לימי הולדת שיתאימו לגיל הילדים, וכמובן לאופי והסגנון של מי שחוגג, למזג האוויר וכמובן לתקציב שהועמד לטובת ארגון המסיבה.

אז איך אפשר לבחור מה הכי מתאים ליום הולדת?

בשנים האחרונות מאד נפוץ להזמין אטרקציות שמתאימות לילדים, כאלה שהם בדרך כלל לא יכולים ליהנות מהן על בסיס יומיומי. השכרת מתנפחים לימי הולדת, למשל, היא האפשרות המובילה והמבוקשת ביותר, שכן היא מתאימה לילדים בטווח רחב של גילאים ולכן אפשר לקחת אותה בחשבון גם בימי הולדת וגם בשלל אירועים אחרים שמוזמנים אליהם הרבה מאד ילדים. המתנפחים עשויים להתאים לילדים אפילו בגיל 10, בעיקר אם בוחרים את המתקנים הגדולים יותר, אלה שמתאימים לילדים יחסית יותר גדולים.

מכיוון שכיום יש היצע די רחב ומגוון של אטרקציות שמתאימות לאירועים ולימי הולדת של ילדים בשלל גילאים – החוכמה הגדולה האמיתית היא לבחור את הפעילות או האטרקציה הכי נכונה ומתאימה, זו שתביא איתה הרבה הנאה גם לילד שחוגג וגם לילדים שמוזמנים לשמוח איתו ולשמח אותו. אם מזג האוויר מאפשר לחגוג מחוץ לבית, הרי שרכיבה על סוס פוני לימי הולדת יכולה להיות אטרקציה ייחודית ומאד מפתיעה. את המתנפחים אפשר כיום למקם גם בתוך הבית (אם הבית גדול דיו) ובעיקר בגינה, על הגג או במרפסת וכך הם הופכים את החגיגה להרבה יותר צבעונית, מהנה וכיפית עבור הילדים. אפשר לבחור כיום מבין סוגים שונים של מתנפחים אשר נבדלים זה מזה בגודל, בצורה ובעיצוב וכך הם יתאימו לילדים שונים.

חלק בלתי נפרד מכל מסיבת יום הולדת הוא הזמן שבו אוכלים וגם לזה צריך להקדיש לא מעט זמן ותשומת לב – איזה אוכל יתאים?

מתי יהיה הזמן הנכון והמתאים ביותר לעצור את הפעילות ולהזמין את הילדים לאכול?

אולי בכלל עדיף לאפשר אכילה חופשית כל אחד בזמנו וכך לא לקטוע את רצף הפעילות וההנאה?

חשוב לבחון את אמצעי הזהירות והבטיחות שצריך לנקוט בהם כאשר עושים שימוש באביזרים או חפצים שמשכירים במיוחד עבור יום ההולדת. מתנפחים, טרמפולינות או אטרקציות שונות – צריך לוודא שיודעים בדיוק איך להרכיב, היכן למקם ומה חשוב לדעת. ידע והעמקה בנושאים אלה יחסכו כסף למפעיל חיצוני ויאפשרו פעילות מהנה, בטוחה ונעימה הן עבור הילדים והן עבור המבוגרים שילוו אותם.