מתנפחים ליום הולדת

מגוון טרמפולינות לילדים ויום הולדת

מתקנים מתנפחים לימי הולדת הם הדבר החם ביותר בתחום בתקופה האחרונה. מה שהתחיל כטרנד או אופנה זמנית מסרב להיעלם מפני השטח ויש לזה סיבה טובה ופשוטה – מדובר באטרקציה שילדים בגילאים שונים נהנים ממנה ומביאה הנאה גדולה בכל מסיבת יום הולדת או אירוע. כיום אפשר להשיג מתנפחים בגדלים שונים, צורות שונות וצבעים שונים וכך ניתן להתאים את המתנפח עצמו לקונספט של המסיבה או לעיצוב של שאר האלמנטים באירוע. הילדים נהנים לקפוץ, לשחק ולהשתעשע זה עם זה על המתקן המתנפח והתוצאה היא מסיבת יום הולדת שכולם בה מכייפים ובגדול!

 

חוויה עם פוני – איתנו החוויות מיוחדות במינן!

אתם חוגגים יום הולדת לילד? מזל טוב! אל תתלבטו ואל תחפשו רעיון שונה ממתנפחים שהילדים ייהנו מהם וכמובן גם הילד שחוגג. הוא אוהב מתנפח בצורת טירה של אבירים? בצבעים מעניינים? אולי חשבתם על נתנפח עם מים או קצף? נשמח להציע לכם את מגוון המתנפחים שלנו שאפשר להקים ולהפעיל לבד בכוחות עצמכם בקלות ובמהירות. המבחר גדול ולבטח נמצא ביחד בדיוק את מה שיתאים לכם ולמסיבה שלכם. על פי גיל הילדים המוזמנים ומספר הילדים שעתידים להגיע למסיבה נציע לכם מתנפחים שיתאימו בגודל ובצורה ואנו מבטיחים לכם מסיבה שמחה, צוהלת ומלאה בכיף והנאה של כל הילדים!

 

מתנפחים לימי הולדת – ככה חוגיים יום הולדת היום!

גם ילדים צעירים יודעים שכאשר הם מוזמנים ליום הולדת זה לא יהיה סתם יום רגיל או אירוע שגרתי. הם יודעים שתצפה להם הפתעה ועם המתקנים המתנפחים שלנו – הם ישמחו מאד כשיגיעו למסיבה. 

ההורים יוכלו לשבת בצד בזמן שהילדים קופצים ונהנים ואין צורך בהשגחה צמודה, שכן המתנפחים עומדים בתקנים מחמירים, עשויים מחומרי גלם איכותיים, חזקים ועמידים ומתאימים בדיוק לשימוש כזה. מי שחשב שמתנפחים הם אטרקציה שלא תחזיק מעמד חייב להודות כיום שעדיין מדובר בכיף גדול עבור ילדים במגוון רחב של גילאים ושהם תמיד שמחים להגיע, לקפוץ ולשחק ביחד. ההצלחה של מסיבת יום ההולדת שלכם מובטחת עם המתנפחים של חוויה עם פוני!