ארגן מסיבת יום הולדת והשכרת מתנפחים לימי הולדת

מי שארגן מסיבת יום הולדת בשנים האחרונות יודע שזה הפך למשימה לא פשוטה. גם כשמדובר ביום הולדת לילדים צעירים, ישנו רף גבוה של ציפייה שהילדים בעצמם רוצים ומצפים לחוות במסיבה עצמה. השכרה של מתנפחים לימי הולדת הפכה כבר מזמן לנורמה ואין ספק שכאשר מדובר בילדים צעירים בגילאי הגן או הכיתות הנמוכות אכן מדובר באטרקציות כדאית, מהנה וכזאת שמשדרגת באופן משמעותי את ההנאה של כל הילדים. נשאלת השאלה – מה מציע עולם המתנפחים להשכרה ואיך הכי נכון לבחור בדיוק את המתקנים הנכונים ביותר.

השכרת מתנפחים לימי הולדת

היום כבר מדובר בעולם ומלואו של השכרת מתנפחים לימי הולדת. יש סוגים רבים ומגוונים, יש גדלים שונים ודרכי הפעלה שונות. חשוב מאד לקבל את כל ההנחיות הנוגעות לבטיחות מהמפעיל או ממי שאחראי על הפעלה המתקן וכך להיות בצד הבטוח ביותר, זה שבו נהנים מאד ושומרים על כל הוראות הבטיחות והביטחון של הילדים שקופצים. המתנפחים כיום צבעוניים מאד, יש בהם עניין והם אפילו מעוצבים בצורות ייחודיות ומעניינות. כך אפשר להתאים את המתנפח עצמו לקונספט של מסיבת יום הולדת או להעדפות האישיות של מי שחוגג את יום ההולדת.

סוגים שונים של מתנפחים המתאימים לימי הולדת

כשמגיע הזמן לבחור את המתנפח למסיבת יום ההולדת חשוב לבחון כמה פרטים חשובים – כמה מקום יש, והאם יספיק בו מתנפח או אחד, יש לוודא שמדובר בשטח פרטי, שכן באזורים ציבוריים אסור להפעיל את הגנרטור הדרוש לשם הזרמת האוויר למתנפח, ישנם מתנפחים שמתאימים לשימוש בקרבת מים או בריכת שחייה ויש כאלה שמשלבים גם מתנפח וגם מגלשה, קיר טיפוס או מבוך.

על פי הנתונים של המקום עצמו אפשר יהיה לבחור בקלות רבה יותר את המתנפח שהכי יתאים לכל מסיבה או אירוע, וכמובן אפשר לבחור עם אטרקציות ליום הולדת.

טרמפולינה מתנפחת לילדים

באירועים המוניים שצפויים להגיע אליהם הרבה מאד ילדים חשוב להזמין יותר ממתנפח אחד ורצוי לבחור גם טרמפולינה מתנפחת לילדים על מנת להוסיף להם עניין ולדאוג להם לגיוון. כך הם יוכלו לקפץ ממתקן למתקן בהנאה ושמחה, יוציאו הרבה מרץ והכי חשוב – ייהנו מאד. בשורה התחתונה, מתנפחים הם האטרקציה המתאימה והטובה ביותר לילדים צעירים כיום והכי כדאי להזמין אותה, ללא קשר לאופי המסיבה ולמספר הילדים שאמורים להגיע. ברוב המקרים המתנפחים יתאימו לפעוטות מגיל שנתיים בערך ועד ילדים בכיתה א' או ב'. במקרה ולא בטוחים – אפשר להתייעץ עם מי שמשכיר את הציוד ומכיר את אופן ההפעלה והסייגים בנוגע לשימוש בו.

מתנפחים מתאימים לא רק למסיבות ימי הולדת אלא לכל אירוע או התכנסות שאמורים שלכלול כמות גדולה של ילדים. הילדים יהיו עסוקים במה שמעניין אותם וההורים שלהם יהיו משוחררים לשוחח, להיפגש עם חברים ולהתעניין בתכנית האומנותית המיועדת למבוגרים. כאשר מארגנים אירוע למשפחות חשוב לוודא שלילדים יהיה מה לעשות.