עיצוב בלונים ליום הולדת

עיצוב בלונים ליום הולדת

בשנים האחרונות יש מגמה לארגן ולעצב אירועים כיד הדמיון הטובה ובדרך מקורית ומעניינת ככל האפשר. כל מי שמארגן אירוע עושה מאמצים לוודא שהאירוע שלו יהיה חד פעמי, ייחודי וכזה שהאורחים לא חוו קודם לכם. על מנת להצליח במשימה מאתגרת זו צריך לחשוב לא מעט וכמובן לבחון לעומק את כל מה שמוגדר כיום בתור אטרקציות לימי הולדת או לאירועים אחרים. המגוון כיום רחב ועשיר וכל שנותר הוא להבין מה האפשרויות שעומדות בפני מי שמארגן אירוע וכמובן להשכיל לבחור את מה שהכי יתאים ויעשה את ההבדל בין אירוע רגיל לבין אירוע שהאורחים ייצאו ממנו, ילכו הביתה ויגידו – וואו!

להלן רעיונות של אטרקציות והפעלות שנחשבים לפופולריים כיום באירועים ובימי הולדת ומהם אפשר לבחור את מה שהכי יתאים לאירוע עצמו ולקהל המוזמנים – דוכני מזון מעוצבים, שולחנות משחקי קופסה, עמדות משחקי מולטימדיה ו-וידאו, משחקים או מתקני מים (שמתאימים במיוחד לאירועים שמתקיימים במהלך חודשי הקיץ) וכמובן – מתקנים מתנפחים שהכי מתאימים לימי הולדת ואירועים של ילדים צעירים. בשנים האחרונות עולה הפופולריות גם של אופציה נוספת – עיצוב בלונים לאירועים, כלומר עיצוב התאמה אישית ויצירה של פסל בכל גודל שהוא שעשוי כולו מבלונים בכל מיני צבעים. מדובר בהתאמה אישית מוחלטת לכל אירוע בנפרד וכאן בעצם טמון הייחוד של האפשרות הזאת. למרות שאין מדובר באטרקציה או הפעלה, הקהל מאד מתרגש מהיופי והצבעוניות של הבלונים.

השמחה שבלונים מביאים לאירועים ואנשים

אי אפשר להישאר אדישים כשעומדים מול פסל שעשוי כולו מבלונים והוא מתאים בדיוק לאירוע או לסיטואציה שבהם הוא נמצא. שער צבעוני בכניסה לאולם, שמו של מי שחוגג או פשוט חלק בלתי נפרד מהעיצוב של האולם כולו. עיצוב בלונים יכול לתת תרומה עצומה לעיצוב של האולם כולו, בדמות בלוני הליום בכל הגדלים והצבעים שמעטרים את התקרה, מודבקים לקירות או החלונות או מצורפים לכל השולחנות. עיצוב בלונים בימי הולדת ואירועים נותן נופך שונה ומעניין למקום כולו ועדיין נחשב לרעיון מקורי, שכן לא הרבה אנשים חושבים עליו. אין ספק שיש הרבה שמחה בבלונים ולכן הם מתאימים לכל אירוע, בין אם הקהל הוא של ילדים צעירים או של אנשים מבוגרים.

בשנים האחרונות עולה קרנה של האפשרות להזמין עיצוב בלונים אישי לאירוע. העיצוב יכול להתאים לכל אירוע – חתונה, ברית או ימי הולדת ומכיוון שמי שמפיק את האירוע הוא זה שיבחר את העיצוב – הרי שחשוב להתרשם מתמונות של עיצובי בלונים של אנשים אחרים ולקבל ייעוץ מקצועי המבוסס על ניסיון רב מבעל המקצוע שמציע את עיצוב הבלונים האישי. כך אפשר להיות בטוחים שמוצאים את הרעיון הטוב והמתאים ביותר והכי חשוב – לשמור זאת בסוד מהאורחים שמוזמנים על מנת שתהיה להם הפתעה נעימה לכשיגיעו לאירוע.