איך מומלץ לבחור אטרקציות לימי הולדת לילדים

בתקופה האחרונה אין זה פשוט לארגן יום הולדת לילדים צעירים וצריך להקדיש לכך לא מעט זמן, מחשבה ותשומת לב. הילדים צריכים להיות עסוקים, מרוכזים ולא כדאי שיגיעו לכדי שעמום שיוביל להתנהגות פחות רצויה. העולם של אטרקציות לימי הולדת לילדים מאד מגוון ועשיר בשנים האחרונות וחשוב מאד לבחון את ההיצע שיתאים לכל מסיבה ומסיבה. מכאן שלא כל אטרקציה או מתקן יתאים לכל מסיבה או לכל גיל של מוזמנים וכדאי מבעד מועד לבדוק מה בדיוק כדאי ומה הכי יתאים למסיבה ולמקום שבו היא תיערך.

הנה כמה רעיונות של אטרקציות שמתאימות למסיבות ואירועים עם ילדים שכדאי לשקול ולבחון אם תהיינה מתאימה לנסיבות הרלוונטיות:

  • דוכני אוכל – במסיבה לילדים צריך להתאים להם את המזון שיוגש להם. דוכני מזון לילדים כוללים בדרך כלל נקניקיות, חטיפים או גלידה והילדים יודעים שהם יכולים פשוט לגשת ולאכול מתי שמתחשק להם. דוכני המזון בדרך כלל צבעוניים ומעוצבים ואי אפשר שלא לגשת וליהנות מהטעמים שמוצעים בהם.
  • מתקני פעילות – הילדים חייבים לזוז, לקפוץ, לרוץ ולשחק האחד עם השני והפעולות האלה מסבות להם הנאה רבה. כאשר שוכרים מתקני ג'ימבורי לילדים הם ייהנו מאד לבנות מהם מסלולים, להתאים בין הצבעים או לתרגל תרגילים ותנועות מסובכים יותר.
  • משחקים ואפשרויות – עמדות משחק שמתאימות לילדים בוגרים יותר יכולים להיות מתאימים מאד אפילו לאירועי בר או בת מצווה. אלה יכולים להיות שולחנות משחק או עמדות מולטימדיה של משחקי וידאו או אינטרנט.
  • טרמפולינה לילדים – גם כאן מדובר באטרקציה מבוקשת, מהנה וכיפית במיוחד. הילדים אוהבים מאד לקפוץ תוך כדי קבלת תנופה שמעיפה אותם למעלה ולאחר הירידה מהמתקן הם לבטח ירצו מיד לאכול, לשתות או לנוח מעט עד שיחזור להם הכוח להמשיך אל המתקן הבא.

איך בוחרים אטרקציות?

הפרמטרים שצריכים להילקח בחשבון כאשר הגיע הזמן לבחור אטרקציה הם מספר הילדים המוזמנים, המקום שבו תתקיים המסיבה, הגיל של רוב הילדים וכמובן שילוב בין המתקנים לבין תכנית אומנותית נוספת שתיקח חלק במסיבת יום ההולדת. חשוב מאד לקחת את הזמן, לבחון מה מתאים יותר או פחות, לקבל המלצות ממי שלא מזמן ארגן מסיבה בעצמו ושכר מתקנים או מתנפחים או אפילו לקבל ייעוץ מקצועי ממי שעוסק בתחום של השכרת מתנפחים ואטרקציות לימי הולדת. כך אפשר יהיה לקבל את ההחלטה הנכונה היותר בנוגע למסיבת יום ההולדת ההולכת וקרבה.

אפשר להיות בטוחים שכאשר תהיה התאמה מלאה וטובה בין הילדים שיגיעו ליום ההולדת לבין האטרקציות שלבסוף ייבחרו – המסיבה תהיה מוצלחת, מהנה ובלתי נשכחת. בקרב ההורים של שאר הילדים יוצב רף גבוה לקראת יום ההולדת של הילד שלהם עצמם והם ינסו לחקות את הכיף וההנאה שהילדים חוו בדמות השכרת אותן אטרקציות או אותם מתנפחים לקראת המסיבה שלהם.