איך לבחור אטרקציות ליום הולדת לילדים?

בתקופה האחרונה חל שינוי גדול מאד בכל מה שקשור לארגון ימי הולדת לילדים בכל גיל. כבר לא ממש נפוץ להזמין מספר קטן של ילדים לבית של הילד החוגג אלא מדובר בהפקה שלמה שמשתתפים בה כ- 20 או 30 ילדים, כמספר הילדים שנמצאים בסביבתו הקרובה של הילד מדי יום – אחים ובני דודים, ילדים מהגן והשכונה וכל ילד נוסף שנחשב לקרוב. ההפקה כוללת חיפוש אטרקציות לימי הולדת שיתאימו למזג האוויר, למקום שבו תתקיים המסיבה וכמובן לגיל הילדים. היום יותר מתמיד כל הורה וילד שמוזמנים למסיבת יום הולדת יודעים פחות או יותר למה לצפות ודבר אחד בטוח – אירוע משמים או שגרתי זה בטוח לא יהיה.

הזמנה של מתקנים מתנפחים לימי הולדת נחשבת לאחת האטרקציות המבוקשות ביותר ולא בכדי. ילדים צעירים אוהבים מאד את המתנפחים, נהנים לקפוץ ולשחק וכיום אפשר למצוא מבחר גדול מאד של מתנפחים בגדלים שונים, עיצובים שונים ואפילו כאלה שניתנים להפעלה עצמית על ידי הוריו של הילד. כך אפשר להיות מאד גמישים במהלך המסיבה וסדר הפעולות והדברים יהיה על פי ההנאה של הילדים ובלי להכריח אף אחד לעשות משהו מסוים בזמן שהוא מעוניין לקפוץ או לעשות משהו אחר. ברגע ששוכרים מתקן מתנפח לא צריך עוד הרבה בנוסף וכיבוד, הפתעות לילדים ועוגה יהיו מה שדרוש בנוסף.

 

מה עוד נפוץ בימי הולדת של ילדים כיום?

אין ספק שכל הורה רוצה עבור הילד או הילדה שלו את מסיבת יום ההולדת המושלמת. מכאן, שהמחשבה היצירתית והחיפוש אחר רעיונות מקוריים וחדשים מאד מובנים ואכן תופסים חלק לא מבוטל בתהליך ההפקה, אפילו מספר חודשים לפני התאריך של המסיבה. דוכני מזון ליום הולדת, למשל, הם פתרון מצוין לדרך הגשת האוכל או הכיבוד במסיבה. כשהילדים יראו את המזון צריך לקחת מדוכנים צבעוניים ומעוצבים – אין ספק שיהיה להם הרבה יותר קל ונעים לגשת ומאד יכול להיות שהם גם יאכלו יותר. הדוכנים עצמם יכולים להיות אטרקציה מרכזית במסיבה, בעיקר אם מישהו מטעם ההורים יעמוד עם התלבושת המתאימה ויציע לילדים לאכול.

השאלה שתמיד עומדת לנגד עיניהם של ההורים היא איזו אטרקציה תהיה הכי נכונה ומתאימה. לשם כך צריך לחשוב על מספר הילדים שמוזמנים למסיבה, מה טווח או ממוצע הגילאים שלהם, ומה עשוי לשמח אותם. אם יש גינה גדולה או שהמסיבה תתקיים בפארק רחב ידיים – אפשר לחשוב על סוס פוני לימי הולדת שהילדים גם יופתעו מאד לראות, גם ייהנו ללטף וגם כמובן ירכבו עליו לכבודו של מי שחוגג את היום ההולדת. מכאן שהשמיים בתחום זה הם ממש לא הגבול ויש שלל רעיונות שחשוב לקחת בחשבון על מנת להיערך ולהתכונן בצורה הכי טובה.