השור הזועם

השור הזועם לאירועים וימי הולדת

כמה זמן תצליחו לשבת על פסל השור הזועם שלנו בלי ליפול? תחזיקו מעמד רק כמה שניות או שתצליחו להיאחז בחוזקה ולהישאר על גבו גם כשהקפיצות שלו יתגברו ויתחזקו? בואו לנסות! 

מתקן השור הזועם שלנו הוא אטרקציה נהדרת שמתאימה לכל אירוע והכי חשוב – תמיד מתבררת כמוצלחת – גם באירועים של ילדים ואפילו באירועים של אנשים מבוגרים. כשרואים את המתקן פתאום כל אחד חוזר להיות ילד תחרותי וכל מה שהוא רוצה זה להצליח לנצח את שאר החברים שלו ולהישאר על השור כמה שיותר זמן. תהיו בטוחים שהשור הוא מתקן בטוח ומאובטח, מנגנוני ההפעלה שלו מורכבים אך איכותיים ומתקדמים וכעת כל מה שעליכם לעשות – זה להכין את רשימת המתמודדים!

 

חוויה עם פוני – אטרקציות מושלמות לאירוע מושלם!

את השור הזועם תמצאו במבחר האטרקציות הרחב שלו לימי הולדת ואירועים. בין בובות ענק, מתקנים מתנפחים, דוכני מזון ומגלשת מים מתנפחת – השור הזועם הוא לא רק אטרקציה – הוא גם אתגר לא קטן! צריך לא מעט תעוזה, אומץ וכוח על מנת להתחרות על הרכיבה עליו ולכן, למרות הפיתוי הגדול, צריך לחשוב היטב לפני שמחליטים להזמין אותו לאירוע שלכם. האם הילדים או האנשים שמוזמנים ירצו לעלות עליו ולנסות את מזלם? האם הם לא יתביישו אם ייפלו מהר? אלה שאלות חשובות שצריך לחשוב עליהן ולקחת אותן בחשבון לפני שמחליטים להזמין את השור.

השור הזועם – ההפתעה של האירוע!

עם או בלי תחרות, עם הנאה בלבד או כניסיון לאתגר אישי – כל סיבה או מטרה נחשבת לטובה על מנת להזמין את השור הזועם לאירוע שלכם. המשטח שמסביב מורכב ממזרנים כך שלא יקרה שום דבר בעת הנפילה והמתחרים יכולים להיות מרוכזים אך ורק בהחזקת הגוף שלהם על גבו של השור הקופצני. ישנם לא מעט אנשים שרואים בזה אתגר אמיתי ולא מוותרים אפילו על הניסיון. 

בסיום האירוע תיהנו לקבל מחמאות ושבחים על הבחירה של האטרקציה הנכונה והמתאימה ביותר, זו שגם הביאה איתה הרבה מאד הנאה לכל המשתתפים.