דוכני מזון לאירועים​

מגוון דוכני מזון לאירועים מעוצבים וצבעוניים

אם הגעתם לאחרונה לאירוע וראיתם שם דוכני מזון מעוצבים, צבעוניים ומעניינים – כנראה שאתם מבינים שיש כאן טרנד חדש שלא עומד להיעלם מהנוף בקרוב. כשמם כן הם – אלה דוכנים שמנות המזון מסודרות עליהם בצורה מעוררת תאבון ואפילו מעוצבת והם בעצם מחליפים את המזנון או את השולחנות המסורתיים. דוכני המזון יכולים גם להיות היתוליים ומלאי הומור, כמו כאלה שמעוצבים בצורה של עגלה או של דוכן לממכר מזון מהקניון או אפילו מהרחוב. כאשר מדובר על אירוע שרוב האורחים בו הוא ילדים – יש חשיבות גבוהה מאד לצורה שבה המזון מוגש ולכן דוכני המזון הם רעיון טוב מאד והם יעודדו את הילדים לגשת ולאכול.

 

מה חשוב לדעת על דוכני מזון שמתאימים לאירועים?

דוכני מזון חייבים להיות חזקים, יציבים ועמידים. תמיד כדאי שיעמוד אדם מבוגר ליד הדוכן, שכן ברגע של הרבה אנשים (ובעיקר ילדים) שייגשו בעת ובעונה אחת אל המנות – עלול להיווצר עומס וחשוב לשמור על הסדר. הדוכן צריך להיות עשוי וצבוע מחומרי גלם וצבעים שאינם רעילים לשאיפה או במגע. כאשר הם מתאימים בעיצוב או בצעים שלהם לשאר האלמנטים של האירוע – פינת המתנות, הקישוטים על הקירות או המפות והמפיות – תהיה הלימה מושלמת והאורחים יחושו בנוכח בעת שהייה בחלל המעוצב וההרמוני. והכי חשוב – הדוכנים יהיו מפתים ומזמינים וכל אחד ישמח לגשת ולקחת משהו לאכול.

 

איך בוחרים דוכני מזון לאירוע?

אצלנו בחוויה של פוני נשמח להציע לכם מגוון רחב של דוכני מזון שמתאים לכל אירוע – ימי הולדת, אירועים לילדים או מבוגרים, אירועים עסקיים וכמובן כל השמחות המשפחתיות – ברית או ברית, בר או בת מצווה וחתונות. הדוכנים צבעוניים ויפים, עמידים וחזקים ואפשר לשלב בהם כל סוג של מזון – ממתקים וחטיפים, עמדת נקניקיות או המבורגר בלחמנייה או תירס חם. נוכל לספק דוכנים מעוצבים של מתוקים בדיוק כפי שמי שחוגג את האירוע רוצה ומצפה וללא ספק לאורחים שלכם תחכה הפתעה גדולה ונעימה לכשיגיעו וירצו לאכול משהו לאורך האירוע כולו.