ג'ימבורי לימי הולדת

ארגון יום הולדת לילדים צעירים הוא משימה שיכולה להיות מאתגרת לפעמים. לא בטוח שהילדים יסכימו להתרחק מההורים שלהם, לא תמיד הם אוהבים מופעים או הפעלות רעשניות ולכן יש הרבה התלבטויות סביב ארגון המסיבה. אם כבר מחליטים לארגן יום הולדת צריך למצוא את האטרקציה שמתאימה לילדים, זו שתשמח אותם ותביא איתה הנאה גדולה והרבה שמחה – אביזרים של ג'ימבורי. ילדים, אפילו בוגרים יותר שקרובים לגיל 8-9 ימצאו עניין רב בג'ימבורי, הם ייהנו לשחק ולטפס, לזחול ולהציב לעצמם אתגרים. האביזרים צבעוניים, בעלי צורות שונות ודרגות עובי וקשיות שונים כך שהם יכולים להתאים לילדים בשלבי התפתחות שונים.

 

ג'ימבורי לימי הולדת – איך לא חשבו על זה קודם?

היום כבר לא חייבים להגיע לג'ימבורי המוני וצפוף על מנת לחגוג יום הולדת. כאשר שוכרים אביזרי ג'ימבורי אפשר למקם אותם בתוך בית סגור או בחצר, שכן הם עמידים בתנאי מזג אוויר שונים. האביזרים ניידים וקלים לנשיאה כך שאפשר להזיז אותם ממקום למקום, לבחור למקם אותם בצורה זו או אחרת ולאחר מכן לשנות את המיקום או הצורה. גם הילדים עצמם יכולים להרים את האביזרים, לשים אותם היכן שבא להם ולהשתמש בדמיון שלהם כדי לבנות מבנים שונים או לבחור כל מיני צורות תוך כדי משחק. בשורה התחתונה – כולם נהנים, חווים חוויה חדשה ומקורית ויום ההולדת הופך ממפגש סתמי לכיף גדול!

 

חוויה עם פוני – ג'ימבורי לימי הולדת זה אנחנו

הגיע הזמן לארגן את מסיבת יום ההולדת של הילד שלכם. מוכנים למשימה? אל תחששו! אנו מציעים שלל אטרקציות ופעילויות שמתאימות למגוון רחב גילאים. נוכל ונשמח להציע אביזרי ג'ימבורי בצבעים שונים, צורות שונות ובעלי אפשרויות חיבור שונות על מנת שהמסיבה שלכם תהיה מלאה בדמיון ומשחק שגם יפתחו את הילדים ויעזרו להם לעשות שימוש במחשבה בזמן שהם משחקים ונהנים. ההורים יוכלו לשבת ולראות את הילדים משחקים ונהנים והכי חשוב – מסתדרים היטב ביניהם בלי שנדרשת עזרה או התערבות כלשהי מצד ההורים. כשהילדים עסוקים ומתעניינים – הם חווים חוויה חיובית ומהנה.

טרמפולינות לילדים

גימבורי לילדים