בובות ענק לאירועים

בובות ענק לאירועים וימי הולדת

יש משהו בבובות ענק באירועים שמעלה חיוך גדול על הפנים של כל המוזמנים והאורחים. קצת הומור, היתליות, אפילו סוג של הצגה – כל אלה הם תחושות שמתקבלות ומיד מעלות את המורל ומשפרות את מצב הרוח. כשבובת ענק מסתובבת ברחבת הריקודים – אי אפשר להישאר יישובים וכל האירוע מקבל תפנית טובה, שמחה ומהנה מאד. עבור ילדים קטנים מדובר באטרקציה מרגשת ואפילו מצחיקה, שכן הם יודעים, מצד אחד, שמדובר באדם שלובש תחפושת אך מצד שני – הם שמחים מאד לשתף פעולה, להתמסר ופשוט לשמוח בלי שום סייגים. זה בדיוק מה שעושות בובות הענק ולכן חשוב להקדיש מחשבה ותשומת לב לבחירה נכונה שלהן.

 

אילו בובות ענק יכולות להתאים לאירועים?

אנחנו בחוויה של פוני מזמינים אתכם לשכור מאיתנו בובות ענק שיפתיעו וישמחו את האורחים שלכם. הבובות איכותיות, מאווררות, תוכלו לקבל מאיתנו שירות של מפעיל או לשכור רק את התחפושת עצמה. דבר אחד בטוח – החיוכים לא יאחרו להגיע וגם מי שיחוש מבוכה מבובת ענק שתתקרב אליו – המבוכה מיד תתחלף בחיוך גדול, שמחה וציפייה לקראת המשך ההנאה שהאירוע יציע. ברוב המקרים השכרה של בובות ענק מצטרפת לאטרקציה נוספת שתהיה באירוע ותשמח מאד את כל האורחים, גדולים כקטנים. רחבת הריקודים תהיה סוערת וצבעונית יותר ומעטים האורחים שיישבו על הכיסא ולא ישתפו פעולה.

 

חוויה עם פוני – וגם באירוע שלכם יהיו חוויות מיוחדות!

האירוע שלכם יכול להיות מיוחד ומקורי, אם תפנו אלינו מבעוד מועד ותתרשמו משלל האטרקציות וההפעלות שאנו מציעים לכל סוגי האירועים ולימי ההולדת לכל הגילאים. בובות ענק הן רק אפשרות אחת ממה שיש לנו להציע ונשמח להתאים עבור האירוע שלכם בדיוק את מה שישמח את האורחים שלכם, את מה שיהפוך את האירוע שלכם למוצלח, מהנה ובלתי נשכח! בובות הענק שלנו תהיינה ההפתעה שהאורחים שלכם ירצו ויחפשו וכשהעיניים שלהם יפגשו בבובות – הם יידעו שחשבו וחיפשו רעיון שיגרום להם להנאה גדולה באירוע. בובה אחת? יותר מבובה אחת? אתם תחליטו איך אתם רוצים שהאירוע שלכם ייראה.